Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Cincin Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Minyak Urut Zakar


Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat Wanita

Pewangi Pemikat Lelaki

Besarkan Buah Dada

Produk Ketatkan Faraj

Pink Nipple (Puting Wanita)

Pelincir Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing



PETUA DAN TIPS RINGKAS UNTUK SUAMI ISTERI.

 

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 



 

FAQ

S1. Bagaimana untuk saya mendapatkan produk-produk dilaman web ini.
  Anda boleh mendapatkan produk dengan membuat pembelian secara pos.  Klik sini untuk membuat pembelian .
 

 

 

S2. Adakah saya akan memperoleh produk yang saya beli?
  Kami memberi jaminan bahawa mana-mana produk yang tidak dapat dihantar atas sebab-sebab tertentu, wang akan dikembalikan 100%.
 

 


S3. Bolehkan laman web ini dipercayai?
  Ya. sudah tentu.Kami telah beroperasi dari tahun 2008 dan ramai pelanggan tetap kami termasuk agen kawasan.  Pelanggan kami meliputi dari Sabah hinggalah ke Perlis.  Sebahagian dari nama pembeli terkini kami adalah seperti pada ruangan pembeli-pembeli di menu status pesanan.Anda juga boleh menyemak status pesanan anda diruang khas yang disediakan.Anda juga akan menerima sms auto dan pemberitahuan melalui email jika penghantaran telah dibuat. Untuk menyemak status pesanan klik sini
 

 

 

S4. Bolehkah saya mengambil sendiri produk pembelian saya terus melalui tuan.
  Boleh, tuan hanya perlu tentukan tempat dan kita berjumpa untuk membolehkan tuan mengambil terus produk jika lokasi tuan berhampiran dengan kami..
 

 

 

S5. Bolehkah saya membeli produk melalui kredit kad?.
  Boleh, anda boleh membuat pembelian melalui kredit kad. Sila pilih pembelian melalui paypal dalam menu pembelian.
 

 

 

S6. Bolehkah saya tidak mengisi borang pesanan?.
  Boleh, jika tuan membuat bayaran melalui cash deposit bagi memudahkan tuan. Sila sms cth: Jenis Prouduk <>Jumlah Bayaran<>Bank<>Tarikh & Masa Bayaran<>Nama<>Alamat.
 

 

 

S7. Bilakah produk saya akan dipos?
  Produk anda akan dipos pada hari yang sama jika bayaran dibuat sebelum jam 3.00 petang. Kebiasaan produk akan sampai dalam masa 1 hingga 2 hari berkerja.
 

 

 

S8. Adakah orang lain mengetahui kandungan bungkusan produk ?
  Sudah tentu tidak. Order saudara akan dibungkus rapi (Dalam sampul surat tebal berwarna coklat kemudian dibalut plastik pos laju), dan tiada yang akan tahu isi kandungannya. Saudara boleh melihat contoh pembungkusan di sini Klik sini.
 

 

 

S9. Bagaimana pula jika tiada siapa dirumah saya semasa penghantaran dilakukan ?
  Anda boleh juga guna alamat pejabat..takda masalah.kerana pada pendapat saya lebih mudah ke alamat pejabat kerana posmen akan hantar pada waktu bekerja 8.00am-5.00pm walau bagaimanapun alamat rumah pun tak ada masalah kerana jika anda tiada dirumah @ tiada sesiapa yang ambil bagi pihak anda, posmen akan meninggalkan sekeping kad notis(kad merah @ Oren) dimana dimaklumkan ada 'barang' yang perlu diambil dipejabat pos terdekat.
 

 

 

S10. Bagaimana hendak trace no POS LAJU yang saudara bagi ni
 
Senang sahaja anda pilih menu status pesanan dan klik di bahagian no. pos laju yang tertera pada nama anda. Klik Sini Untuk Menyemak.Ianya akan menyemak order saudara sudah berada di mana pada waktu ini.
- Saudara boleh juga trace kedudukan terkini penghantaran melalui :-
TOL FREE (POS MALAYSIA) - 1 300 300 300
   

 

 

 

 

menukiri


Vimax Delay Spray


Produk Lelaki Tahan Lama
Klik Disini
 

Minyak Belacak Teruna

Tambah Saiz|Tahan Lama
Klik Disini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 


Vimax Power Gel



Tahan Lama | Tahan Pancut | Besarkan Saiz
 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

Energy Power Pump-Japan


Pam Untuk Besar dan Panjangkan Zakar
Klik di sini

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner