Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Cincin Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Minyak Urut Zakar


Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat Wanita

Pewangi Pemikat Lelaki

Besarkan Buah Dada

Produk Ketatkan Faraj

Pink Nipple (Puting Wanita)

Pelincir Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing



PETUA DAN TIPS RINGKAS UNTUK SUAMI ISTERI.

 

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 



Pengedar & Pembekal Mozeherbs..Penawar Ghout dan Sakit Sendi
 

Mujarab Untuk Ghout & Sendi atau Lutut

 

 

 

Apa Itu Moze Herbs ?

Moze Herbs merupakan gabungan 9 ramuan herba terbaik Malaysia yang mampu menurunkan kadar kandungan KOLESTROL dan ASID URIK dalam badan dengan cepat. Ia mampu menyelesaikan masalah anda serta keluarga anda yang menghidap atau berpotensi menghidap penyakit seperti :
  • Ghout
  • Sakit sendi, lutut, badan atau urat
  • Kaki dan tangan bengkak
  • Sakit pinggang
  • Lenguh seluruh badan
  • Lemah tenaga
  • Angin sembelit

Apa Yang Terkandung Di Dalam Moze Herbs Sehingga Menjadikan Ianya Satu Produk Kesihatan Yang Hebat...???


Moze herbs dihasilkan daripada sinergi herba – herba berikut yang telah digunakan turun temurun sebagai rawatan pelbagai masalah kesihatan dan juga digunakan sebagai pemakanan tambahan untuk mengekalkan kesihatan diri yang terbaik. Mari kita lihat beberapa kandungan utama yang terkandung di dalam Moze Herbs:


 
Cengkih
Digunakan amat meluas didalam bidang perubatan ayurvedik, Cina dan juga Melayu.  Antara kegunaan utamanya ialah untuk masalah sistem penghadaman, masalah jangkitan virus dan juga digunakan untuk mengurangkan kadar gula didalam darah.


 
Mustaka 
Banyak digunakan didalam perubatan Ayurvedik dan juga perubatan melayu.  Ianya biasa digunakan sebagai rawatan untuk darah tinggi, demam, gastrik, ketidak hadaman makanan  dan juga keracunan makanan. 


 
Halia 
Digunakan dengan meluas semenjak dahulu lagi sebagai makanan tambahan untuk merawat dan juga mencegah pelbagai jenis penyakit.  Secara asasnya, halia telah diketahui boleh membantu dalam mengurangkan sakit bagi mereka yang mengalami masalah batu karang, arthritis dan juga gout.  Kajian juga mendapati bahawa halia dapat membantu mencairkan darah dan juga merendahkan kolestrol yang mana ini dapat membantu mengelakkan masalah jantung.


 
Madu Lebah
Telah diketahui umum sebagai salah satu makanan tambahan yang terbaik.  Ianya telah diamalkan semenjak berzaman dahulu untuk mengekalkan kesihatan diri.  Madu lebah terbukti sebagai satu makanan tambahan anti-oksida, meningkatkan stamina, melegakan sakit tekak, meningkatkan antibodi dan lain – lain lagi. 


Mudah Tak Untuk Gunakan Moze Herbs Ini...???

Inilah cara yang paling mudah untuk menjamin kesihatan anda. Moze Herbs datang dalam bentuk pil. Oleh itu anda tidak perlu untuk melakukan proses penyediaan seperti membancuh atau memanaskannya. Anda hanya perlu sediakan air minum untuk mengambilnya.

Jika anda tidak mengalami penyakit serius maka anda ambilnya sebagai makanan tambahan
  2 biji sahaja setiap pagi sebelum sarapan

  Jika anda ingin merawat penyakit anda ambilnya,
  2 biji setiap pagi sebelum sarapan pagi DAN 2 biji setiap petang

Saya mengidap gout dan masalah saya ialah sendi – sendi saya sakit dan bengkak dan tangan saya sukar untuk diangkat.  Suatu hari kawan saya rekomenkan moze herbs.  Hari ketiga saya makan moze herbs, masalah sendi saya mulai berkurangan dan sekarang saya sangat cergas dan dapat berniaga dengan seronok.  Terima kasih Moze Herbs. Mr. Yap,  68 Tahun


Berapa lama perlu anda gunakan MOZE HERBS untuk mendapatkan kesan yang terbaik?

Anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang – kurangnya selepas 3 hari menggunakan MOZE HERBS mengikut aturan penggunaannya.  Antara kesan yang dapat anda rasai pada peringkat awal ini ialah tiada lagi lenguh – lenguh badan selepas seharian bekerja, badan dan minda yang lebih cergas apabila bangun pagi serta keadaan fizikal yang lebih bertenaga sepanjang hari.

Sebagai rawatan bagi mereka yang mengalami masalah ghout, strok, darah tinggi dan lain – lain.  Pengambilan MOZE HERBS perlu secara berterusan selama sekurang – kurangnya 30 hari.  Selama tempoh ini,  perubahan secara berperingkat dapat dilihat pada pesakit hari demi hari.  

Anda boleh berhenti menggunakan MOZE HERBS sekiranya anda merasakan pesakit sudah sembuh sepenuhnya.


Jaminan Bagi Penggunaan MOZE HERBS

Seperti yang telah dinyatakan diatas, anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang – kurangnya selepas 3 hari menggunakan MOZE HERBS mengikut aturan penggunaannya.  

Moze Herbs juga telah disahkan selamat oleh kajian makmal. Sila KLIK pada sijil di bawah untuk imej yang lebih besar: 


Kesihatan diri adalah tidak ternilai dengan wang ringgit.  Diwaktu kita masih sihat dan berupaya inilah kita perlu mengambil segala langkah – langkah berjaga – jaga agar kesihatan diri kita sentiasa pada tahap yang terbaik.  Pelbagai musibah yang akan melanda sekiranya kesihatan diri kita terganggu terutama sekali melibatkan pencarian rezeki keluarga.

Baiklah, anda tidak perlu membelanjakan beratus – ratus ringgit untuk mendapatkan kesihatan diri yang terbaik dengan MOZE HERBS.

Oleh kerana anda akan mendapatkan MOZE HERBS secara terus dari pengeluarnya sendiri, nilai pelaburan kesihatan anda sangatlah rendah dan berpatutan berbanding dengan nilai kesihatan diri yang akan anda perolehi dalam jangkamasa yang amat singkat.


Anda tahu bahawa KOLESTROL & ASID URIK yang terdapat dalam makanan akan menyebabkan masalah kesihatan yang mengganggu kehidupan anda. Namun masalahnya anda tidak mampu untuk berpantang dari mengambilnya malah kesuntukan masa untuk melakukan senaman…

Oleh itu apa yang anda bakal perolehi adalah penyelesaian kepada masalah kesihatan bagaimana anda mampu menurunkan kadar KOLESTROL & ASID URIK  dalam badan dengan cara yang lebih mudah dan murah.

Namun Begitu Anda Boleh Lupakan Impian Anda Untuk Menjadi Sihat Jika Anda Tidak Betul-Betul Serius...

Sememangnya sudah menjadi resam manusia selagi tidak ditimpa tangga selagi itu tidak mengambil serius dengan masalah kesihatan mereka. Bila sudah sakit baru sibuk mencari ubat. Bila doktor mengatakan bahawa anda perlu dibedah barulah ketika itu menyesal kerana mengambil ringan dengan masalah kesihatan.

Namun saya percaya anda tidak begitu. Saya percaya anda merupakan seorang yang pentingkan kesihatan jika tidak masakan anda telah membaca laman ini sehingga sampai di bahagian ini.




Kuncinya adalah bertindak segera dan bertindak sekarang. 

Jika anda tidak memiliki Moze Herbs sekarang bermaksud anda tidak akan bertindak untuk memilikinya esok, tidak minggu hadapan malah tidak juga tahun hadapan kerana anda akan sibuk mencari Moze Herbs bila doktor mengisytiharkan anda pengidap penyakit kronik. Jadi bertindak sekarang.




Hanya 3 Langkah Mudah Membuat Pembelian...

Langkah 1:Tentukan Jumlah Bayaran
Tentukan jumlah bayaran untuk pembelian anda. Kos penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dan semua penghantaran produk dijamin selamat dan sulit 100%. (Tiada perkataan sex atau ubat kuat di bungkusan anda)

Jika submit Order sebelum Jam 1 Tghri, akan diposkan hari yang sama, Biasanya sehari dua bekerja sudah sampai didepan pintu rumah anda.

Langkah 2 : Buat Bayaran
Buat bayaran melalui cara-cara berikut:
a) Bank-in ke Akaun bank :Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:

Bank No Akaun
8003081434
(Pzz Vision)
5624 1450 5627
(Pzz Vision)


LANGKAH 3 : Sms Saya Di Talian Dibawah Untuk Pengesahan Bayaran Anda.
Selepas bayaran dibuat, sila SMS ke
mengikut format di bawah.

Nota: Pastikan Save No Hp Saya Dan Boleh Hubungi/Sms Saya Untuk Sebarang Pertanyaan.

Sms Ke No = 013 - 3730448 Atau 016 - 9542787



CONTOH SMS =
Produk <>Jumlah Bayaran<>Bank<>Tarikh & Masa Bayaran<>Nama<>Alamat


CONTOH SMS - 3 Botol Vimax Bp Asia, RM 480.00, CIMB, 12.02.2012, 08.12 am, Mohd Faizal, No 1 Jalan Kenari 2, Taman Kenari 21000 kajang selangor.

Sms Ke No = 013 - 3730448 Atau 016 - 9542787

Produk akan diposkan kepada anda dalam masa 1-2 hari bekerja selepas bayaran disahkan. Jika Dalam Masa 3 Hari tidak terima sila hubungi admin dengan segera.

Nota : Jika bayaran dibuat menggunakan internet banking sila masukan email . Jika melalui Maybank2u, anda digalakan membuat lebihan sen berdasarkan no telefon bimbit anda yang terakhir cth :Hp : 013 3730448 (cth: RM60.48).
Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.
 

 


SENARAI PRODUK - Vimax bp asia | Vimax Brown canada | Pearl Plus / Pacak Langit | Pro Extender | Pheromax - pewangi Lelaki | Pheromances 50x - pewangi Lelaki | Phero -x - pewangi Lelaki | Phrolins - pewangi wanita | Pheromiss - pewangi wanita | Vigrx Plus | Vakoou america | Extenze | Semenax | Energy Power ring | Ego Ring | Mozeherbs | Libigirl | Thanyaporn | Be - Fit | Germany Sex Drop  | Cat Woman | Pheromen 101 - pewangi Lelaki | Gluta Collagen Berrys | Minyak Belacak Tok Ayah | Minyak Lintah Gunung Tok Ayah | Imax delay spray | Figure Up | Tongkat ajimat Madura | Roselyn Virginity drop | Impressive | Catuaba | Spanish Gold Fly | Men Secret Gel | elektronik Beauty Breast Pump | Bio anne soap + Cream | BATHMATE | PAM HANDSOME UP
SENARAI SEMUA PRODUK DIBAWAH INI
 

- Produk Lelaki/Suami -
PRODUK TAMBAH POWER, TAMBAH SAIZ
DAN TAMBAH TENAGA UNTUK LELAKI/SUAMI.

VIMAX BIRU PUTIH

Cara besarkan zakar | Cara Panjangkan zakar dengan Mengamalkan Vimax bp asia

Lebih Kepada Performances
ketika bersama isteri

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

 

 

 

Kapsul Biru Putih (30 biji) 
1 Botol Vimax RM160

 

VIMAX BROWN

Cara besarkan zakar | Cara Panjangkan zakar dengan Mengamalkan Vimax Brown.

2 Kali Ganda Lebih Power
Untuk Tambah Saiz


Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

 

Kapsul Brown (30 biji) 
1 Botol Vimax RM280

free power ring*
 


VIMAX BIRU PUTIH
(Pek Percubaan)

 

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

 

 

Kapsul Biru Putih (10 biji) 
1 Botol Vimax RM60

 


EXTENZE


Cara Panjangkan zakar dan besarkan zakar dengan Mengamalkan EXTENZE.

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut
 


 

 

1 Extenze (30 biji Kapsul) RM280

free power ring*

 

PEARL PLUS (PACAK LANGIT)
(Pek Percubaan)

Merawat Mati Pucuk|Tahan Lama ereksi|Merawat Masalah Prostat

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

 

(10 biji kapsul) 
 

 

1 Botol Pacak Langit Pearl Plus RM60

 

PEARL PLUS (PACAK LANGIT)
 

  Merawat Mati Pucuk|Tahan Lama ereksi|Merawat Masalah Prostat

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut
 

(30 biji kapsul) 
 

 

1 Botol Pacak Langit Pearl Plus RM160

VAKOOU AMERICA

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

 

 

Saiz (M, L, XL, XXL, XXXL) 

1 Vakoou RM110

 

 

VIGRX PLUS

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

1 Vigrx Plus (60 biji Kapsul) RM280

Free power ring*

CATUABA

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

HARGA = RM 130
Satu Kotak = 9 Sachet

 

TopMan3

Klik Gambar Dibawah Info Lanjut

HARGA = RM 130
Satu Kotak = 9 Sachet


- Produk Lelaki/Suami -
Produk Banyakkan, Tambah Air Mani dan Suburkannya

SEMENAX
Suburkan Air Mani | Tambah Air Mani

(90 biji kapsul)
1 botol Semenax RM280

free power ring*

VOLUME PILLS
Pill Suburkan Air Mani | Air Mani

 


(90 biji kapsul)
1 botol Semenax RM280

free power ring*

VIMAX VOLUME
Suburkan Air Mani | Tambah Air Mani
Klik Disini Info Lanjut


1 botol Vimax Volume  RM280

free power ring*
 

 

- Produk Lelaki/Suami -
Minyak Urut Untuk Besar Dan Panjangkan Zakar

SENSA OIL
Besarkan Zakar | Panjangkan Zakar

HARGA = RM39.90

 

 

SENSA CREAM
Panjangkan Zakar Lelaki

HARGA = RM60

 


- Produk Lelaki/Suami -
Alat Untuk Besar dan Panjangkan zakar

PROEXTENDER

  Alat Besarkan Zakar & Panjangkan Batang
 


1 unit ProExtender RM180
 

 

BATHMATE
Pam Besarkan Zakar | Pam Panjangkan Zakar|Pam Air zakar

HARGA = RM 260

 

PAM HANDSOME UP
Pam Angin Besarkan Zakar |Handsome Up Alat Untuk Panjangkan Zakar

HARGA = RM 130
 

 

ENERGY POWER PUMP - Made In Japan
Pam Automatik Besarkan Zakar |Energy Power Pump Alat Untuk Panjangkan Zakar

Pam Besarkan Zakar
Automatik Dari Japan

HARGA = RM 270.00


- Produk Lelaki/Suami -
Produk Untuk Tahan Lama dan Lambat Pancut air mani

PL SUPERGEL

  Tahan Lama | Produk Gel Suami Tahan Lama Dan Lambat Pancut
 

 

 

HARGA = 60.00 

 

 

IMAX DELAY SPRAY
Spray Tahan Lama | Produk Spray Suami Tahan Lama|Ubat Tahan Lama

HARGA = RM100

 

 

STUD 100 SPRAY
Produk Lelaki Spray Tahan Lama Seks.

HARGA = RM100

 

MACA MEN
DELAY SPRAY

Tahan Lama diranjang dengan Spray

HARGA = RM100

 

VIMAX POWER GEL

Produk Sapu Gel Untuk Tahan Lama | Gel Tahan Lama Dan besarkan zakar|Gel Panjangkan zakar lelaki

HARGA = RM130

 

STAMINA GEL

Produk Sapu Gel Untuk Tahan Lama | Gel Tahan Lama Dan Stamina

HARGA = RM100


- Produk Lelaki/Suami -
Cincin Zakar dan Penis Sleeve untuk Zakar lebih Tegang Keras
dan Tahan Lama serta Lambatkan Pancutan.

ENERGY POWER RING
Tahan Lama dan Lebih Keras Zakar

 
1 keping Power Ring RM40
 

 

RING VIBRATE
Klik Disini Info Lanjut

 
1 keping Power Ring RM50

EGO RING

  Klik Disini Info Lanjut


1 Ego Ring RM30 

 

PENIS SLEEVE
Klik Disini Info Lanjut

 
1 keping Power Ring RM50


- Produk Lelaki/Suami -
Pewangi Pheromones Mempunyai Daya Tarikan Memikat Wanita.
Pikat Wanita atau Isteri Anda dengan Pewangi.
   

PHEROMEN 101

Klik Disini Pewangi Pikat Wanita | Pikat Gadis |Pewangi Pheromone

1 Botol = RM79.90
2 Botol = RM 140.00

 

PHEROMAX
(Pewangi Lelaki)

Klik Disini Pewangi Memikat Gadis|Pikat wanita dengan pewangi pheromone

 

1 botol Pheromax = RM70
2 Botol = RM 130.00

 

PHERO-X

Klik Disini Pewangi Pemikat Wanita|Pikat Gadis|Pikat Perempuan

1 Botol = RM80.00
2 Botol = RM 140.00

 


- Produk Wanita/Isteri -
Pewangi Pheromones Mempunyai Daya Tarikan Memikat Lelaki
Pikat Lelaki Idaman atau Suami Anda dengan Pewangi.

SECRET DESIRE
(Pewangi Wanita)
 

  Klik Disini Pewangi Memikat Lelaki | Pikat Lelaki dengan Pewangi Pheromone
 


 

1 botol PheroMiss 50x =  RM80
2 Botol = RM 140.00

 

PHEROLINS
(Pewangi Wanita)
 

  Klik Disini Info Pewangi Pemikat| Pikat Lelaki dengan Pewangi

 


 

1 botol Pherolins RM70
 

 

   

- Produk Wanita/Isteri -
Produk Penjagaan dan Mencantikkan Payudara Wanita atau Isteri.


THANYAPORN
 

  Klik Disini Info Thanyaporn| Produk Makan Besarkan Payudara| Produk Penjagaan Payudara
 

(60 biji kapsul utk 2 bulan)
1 botol Thanyaporn RM80 

 

 


B
io anne
soap + Cream


Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 60

 

BEAUTY BREAST PUMP ELEKTRONIK

Klik Disini Info Pam Elektronik Besarkan Payudara | Besarkan Payudara

HARGA 1 SET = RM 270

 

   

- Produk Wanita/Isteri -
Produk Penjagaan dan Mencantikkan Puting Payudara Wanita atau Isteri.
Serta Produk Pelincir Faraj Wanita dan Isteri.

PINK NIPPLE
(Cerahkan Puting Payudara
Dalam Masa 3 Hari)
 

Klik Disini Info Lanjut 
 


 

1 Kotak Krim Pink Nipple =  RM40

 

 

HOT KISS
(Produk Pelincir Faraj)
 

Klik Disini Info Lanjut 
 


 

1 KRIM HOT-KISS =  RM50


- Produk Wanita/Isteri -
Produk Ketatkan Faraj untuk Wanita atau Isteri.

 

 

 


- Produk Wanita/Isteri -
Produk Merangsang Seks Nafsu Wanita atau Isteri Menjadi Lebih Ghairah.


GERMANY SEX DROPS

  Klik Disini Info Lanjut


1 botol Germany Sex Drops RM80 

 

 


CAT WOMAN
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 80

 

SPANISH GOLD FLY

Klik Disini Info Lanjut

HARGA :
1 KOTAK (12 SACHET) = RM 300
6 Sachet Sahaja = RM 180.00
1 Sachet Sahaja = RM 50.00
 

 

 

MINILOVE GEL

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 100

 


IMPRESSIVE

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 80

 

 


 


- Produk Umum Lelaki Dan Wanita -
Produk Melangsingkan Badan | Produk Buang Lemak | Kuruskan Badan
Serta Produk Untuk Sakit sendi atau Merawat Ghout.
 

BE-FIT
(Langsingkan badan , Fitkan Badan)

Klik Disini Info Lanjut 

(60 biji kapsul utk 1 bulan)
1 botol Be-Fit RM80 

 

MOZE HERBS
(Merawat Sakit Sendi
atau Ghout)
 

Klik Disini Info Lanjut 


 

(40 biji kapsul)
1 botol Mozeherbs RM60

 

 

 

WONDER PATCH
(Langsingkan badan , Fitkan Badan)

Klik Disini Info Lanjut

HARGA 5 Keping = RM 60

 

- Produk Umum Lelaki Dan Wanita -
Cerahkan Kulit Badan Dan Kulit Wajah Anda
     


tajuk
 




 

 

menukiri


Vimax Delay Spray


Produk Lelaki Tahan Lama
Klik Disini
 

Minyak Belacak Teruna

Tambah Saiz|Tahan Lama
Klik Disini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 


Vimax Power Gel



Tahan Lama | Tahan Pancut | Besarkan Saiz
 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

Energy Power Pump-Japan


Pam Untuk Besar dan Panjangkan Zakar
Klik di sini

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner