Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Cincin Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Minyak Urut Zakar


Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat Wanita

Pewangi Pemikat Lelaki

Besarkan Buah Dada

Produk Ketatkan Faraj

Pink Nipple (Puting Wanita)

Pelincir Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing



PETUA DAN TIPS RINGKAS UNTUK SUAMI ISTERI.

 

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 



::.Phero-x Minyak Pengasih Pemikat Wanita  

Phero-X

Wangian Hormon Pemikat Wanita ini merupakan minyak wangi untuk lelaki yang mampu memikat & menggoda jiwa wanita. Wanita akan teringat-ingat dan menyimpan diminda separa sedar mereka sejak kali pertama menghidunya. Tidak hairanlah ramai lelaki yang kurang ‘hensem’ tetapi mempunyai awek yang cantik & seksi. ANDA juga layak untuk itu! Percaya dan yakinlah dengan teknologi sains Rusia ini.. Ada yang pakai di pakaian, ada juga yang letak di kusyen kereta dalam usaha memikat gadis idaman!

 

Phero-X

NATURAL HUMAN PHEROMONES

Anda baru saja menemui cara pantas yang dapat membantu anda mendapat ramai kenalan baru, kekasih, mempengaruhi orang, dengan lebih berjaya dan dengan lebih rasa seronok!

MEMIKAT WANITA DALAM SESAAT
Teknologi Dari Russia

"Bayangkan anda boleh membuatkan wanita terus merasa ada daya tarikan semulajadi mengenai diri anda" Kagum kan???
Bagaimana jika anda mendampingi wanita dan dia terus merasakan perasaan tertarik dengan anda??
Bagaimana jika ia tertarik tanpa sebarang sebab yang logik??

 

 

 

 

Pheromones, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

 

Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. Wanita akan merasa cukup selesa dan tertarik dengan bau badan anda tanpa anda sedari walaupun ketika anda berpeluh.


Pheromones juga akan menjadikan lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita. Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! Wanita akan tertanya2 bau apakah ini..lain semacam jer tapi sangat best dan selesa. ermm!! pelik kan..
 
Memperkenalkan... Phero-X
Pheromone Konsentrasi 25x ganda, yang terulung!

Semenjak 1703, ahli sains telah mengetahui terdapat organ dalam hidung yang dikenali sebagai vomeronasal organ atau VNO. Mereka fikir organ VNO tidak ada fungsinya. Tetapi 25 tahun terakhir ini, ahli sains telah menemui bahawa VNO peka terhadap pheromones.


Pheromones tidak boleh dihidu baunya oleh hidung, pheromone hanya dapat dikesan dan diterjemah oleh veromenasal organ - VNO (organ yang terdapat pada pangkal hidung). Kajian menunjukan bahawa ia berkesan & terbukti secara saintifik boleh mempengaruhi sikap & tindak balas seseorang. Kesan-kesan pheromone boleh anda rasakan pada waktu-waktu tertentu. Cuba ingat waktu anda tiba-tiba tertarik pada seseorang apabila berselisih dan bertembung secara tidak sengaja. Jika anak anda rindukan anda, berikan sahaja pakaian yang anda pakai kepadanya, rindunya pasti terubat! Tahukah anda, haiwan peliharaan mengenali anda bukan melalui rupa paras, tetapi melalui bau!



Sekarang telah dibuktikan bahawa manusia menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromone. Ianya dipanggil (chemistery). Kajian menunjukkan bahawa pendedahan kepada pheromone lelaki memberikan kesan kepada peredaran haid wanita, seterusnya kepada kesediaan dan perasaan wanita untuk dibelai dan untuk melakukan hubungan intim.


Pernah anda lihat lelaki, walaupun rupanya tidaklah hensem, atau benar-benar macho, nampaknya dapat memikat ramai wanita? Hendak dikatakan beliau kaya, tidak juga. Kemungkinan besar, beliau menghasilkan lebih banyak pheromones yang dapat dikesan wanita, berbanding anda! Sekarang tidak mustahil untuk sesiapa jua mencuba kekuatan memikat yang terhasil oleh pheromones.

Cara Mudah Memikat Wanita

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.


Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.


Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.


Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.


Phero-X bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!

Apakah pheromones?

Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!


Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat - atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!


Efek penggalak libido pheromones:

Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 2-4 bulan lamanya!)


Phero-X akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.


Pheromones (hormon pemikat wanita) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs' di negara Rusia.

Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Bukti Pheromone digunakan dalam Filem Oceon 13 oleh Matt Damon.
Phero-X (Androstenone)

Saintis mendapati Pheromone paling banyak dikeluarkan melalui liang peluh, terutamanya ketiak! Androstenone dapat merangsang wanita dan akan membuatkan mood wanita lebih baik! Ia terbuki dapat menyuburkan wanita secara biologi.


Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.


Phero-X adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol.


Soalan Yang Biasa Ditanya

S. Kenapa saya tidak pernah mendengar mengenai organ VNO dan pheromones?

J. Ia adalah penemuan yang baru dan media telah mula melaporkannya. Mungkin anda tidak pernah mendengar mengenai pheromones dan VNO, jangan risau, ianya pasti akan disiarkan dalam TV dan saluran Astro kegemaran anda seperti National Geographic Special dan sebagainya.


S. Bagaimana menggunakan Phero-X?

J. Titiskan Phero-X pada kolar baju, atau pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal. Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. Kesilapan yang biasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones dengan banyak sekali. Disebabkan Phero-X adalah pekat, hanya 1-3 titis diperlukan. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK Phero-X TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentulah dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan hehabisan Phero-X dengan cepat. Gunalah sedikit yang mungkin, anda dapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.


S. Benarkah badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi?

J. Ya tepat sekali. Kita berkomunikasi antara satu dengan lain setiap masa secara ilmiah menggunakan bau (pheromones). Inilah hal yang tidak banyak orang sedari.


S. Jika badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi, kenapa kita perlu bantuan Phero-X?

A. Kerana amalan harian kita. Apa yang kita lakukan setiap hari, pada setiap pagi? Mandi bukan? Ini akan membasuh dan memusnahkan pheromones kita! Lagi pula kita telah bertemadun. (Kita mengenakan baju dari hujung rambut sampai kehujung kaki, ini menutupi 90% kulit yang merembeskan pheromones ke udara) Apabila kita menggunakan Phero-X, pheromones akan diganti semula dengan yang telah musnah dengan yang baru. Kita akan perolehi semula kuasa berhubungan melalui deria bau dengan orang sekitar kita.


S. Berapa lama ianya bertahan?
A. Pheromones kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 6-12 jam apabila dikenakan pada pakaian.

S. Apakah manfaatnya menggunakan produk pheromones Phero-X?
- Lebih mata memandang dan senyuman ke arah anda
- Anda akan dilihat lebih menarik dari segi seksual
- Lebih temujanji dan hubungan seksual
- Memperbaiki hubungan yang anda ada sekarang
- Lebih pesona ketika berasmara
- Wanita akan lebih relaks dan lembut dengan anda
- Wanita akan mula rasa ingin berbual dengan anda
- Meningkatkan konfiden anda
- Lelaki-lelaki akan merasa aura kejantanan anda
- Hubungan secara / perniagaan /pekerjaan / peribadi akan jadi lebih bagus

 

Bagaimana cara menggunakan Phero-X ini?

Mudah. Titiskan Phero-X (1-3 titis) pada nadi pergelangan tangan dan sapukan sedikit pada leher dan belakang telinga atau pada pakaian anda. Phero-X akan bersatu dengan peluh anda dan akan menghasilkan satu bau yang amat unik, ini akan membuatkan kebanyakan wanita tidak senang duduk!


Apa yang membezakan Phero-X dengan lain-lain jenama yang ada di pasaran?

Kebanyakan jenama lain, mempunyai campuran pheromones yang tidak seimbang, Phero-X dicipta bukan untuk memikat binatang atau haiwan. Ia dirumus untuk memikat manusia. Kebanyakan produk pheromones yang berada di pasaran, menggunakan pheromones sintetik haiwan, kerana ia murah dan mudah untuk dihasilkan secara banyak. Phero-X bukan mengenai kuantiti, tetapi ia mengenai kualiti dan dicipta khusus untuk memikat manusia.


Apa yang akan anda miliki nanti adalah pheromones sintetik manusia yang tinggi nilainya, pada gred yang paling tulen, 100% (androstenone) 5-Alpha-Androst-16-En-3-One tiada campuran pheromones lain. Tetapi Phero-X tidak berhenti di situ, produk lain mendakwa paling berkuasa, tetapi Phero-X adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal Morgan Labs di Rusia yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 25x ganda kepekatan bahan aktif. Ini bermakna 2.5 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama pheromones terkemuka! Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing yang ada, anda akan dapati, tiada produk lain yang boleh menandingi Phero-X dalam pasaran sekarang.

 

SEBAHAGIAN DARI TESTIMONI-TESTIMONI PENGGUNA PHERO-X

"Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air... 5 orang member datang tanya... Eh.. kau pakai minyak wangi apa???  Saya kata takdelah... mana pakai minyak wangi... peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni..."


Kamal


"Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu... tiba-tiba anak dara saya tegur... umurnya lingkungan 18 tahun... dia kata... Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer... kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni.... Saya hanya tersenyum dan kata... jangan risau... papa ok!"


Hasyim


"Ni pengalaman real yang saya alami.... dalam pukul 12 tengahari... ketika waktu LUNCH' saya menerima panggilan dari seorang secret admirer... dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa... alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr... hingga kini saya dah couple dengan dia... pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh... emmm... Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan"


Zainuddin


"Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan... saya drive dari rumah, lepastu parking. Naik Monorail ke tempat kerja... dalam monorail... kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang... apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak... Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi... "


Anthony


"Saya harap encik janganlah expose sangat testimoni saya ni... sebab sensitif,,, saya memang dapat pikat ramai wanita... dan ehem.. ehem... ehem... saya harap encik lebih arif dan faham .. betul tak?"


Tan


"Buka jer penutup Phero-X... satu ofis bau dia jeee... 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni... cepat-cepat saya sorok... diorang tanya... weh bau apa nih??? Aku diam jer... buat-buat tak tahu"


Saiful


"Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita... senang betul nak close' ....  Apa yang boleh saya cakap,,, syabas.... dan thank you dengan produk pheromones Phero-X™ ni... TQ!"


- Daniel Qudsi,

 


 

menukiri


Vimax Delay Spray


Produk Lelaki Tahan Lama
Klik Disini
 

Minyak Belacak Teruna

Tambah Saiz|Tahan Lama
Klik Disini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 


Vimax Power Gel



Tahan Lama | Tahan Pancut | Besarkan Saiz
 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

Energy Power Pump-Japan


Pam Untuk Besar dan Panjangkan Zakar
Klik di sini

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner